větší balení v kartonovém obalu
360 barevných dílků (6 barev), velikost dílků 1,6 x 1,6 cm
2x hrací desky ve formátu A4 (transparentní a zelená), velikost desek 30 x 21 cm
1x Pracovní sešit 1 (pracovní úkoly a inspirace s návody)
herní plán pro piškvorky
hrací desky a dílky jsou z příjemného, velmi kvalitního a bezpečného potravinářského silikonu
pracovní úkoly pro rozvoj 10 typů myšlení a inspirace pro stavění různých obrázků
doporučený věk 3+
PIX-IT = VÍC NEŽ JEN STAVEBNICE
Kreativní vzdělávací stavebnice pro hraní, vzdělávání a rozvíjení intelektu dětí od 3 let.
Ideální pro Mateřské školy, prvňáčky i na doma (vhodné pro Montessori metodu).
Vytvořeno v ČR ve spolupráci s odborníky a pedagogy.
PIX-IT = UNIKÁTNÍ
PIX-IT je unikátní v tom, že není zaměřen pouze na jednu oblast schopnosti myšlení, ale umí aktivně stimulovat všech 10 oblasti, které u dětí stimulovat lze.
1. ABSTRAKTNÍ MYŠLENÍ
2. ZNALOSTI
3. FANTAZIE / TVOŘIVOST
4. PAMĚŤ
5. ČTENÍ A PRÁCE S PÍSMENY
6. PROSTOROVÁ A PLOŠNÁ PŘEDSTAVIVOST
7. POZORNOST A POSTŘEH
8. LOGICKÉ MYŠLENÍ
9. MATEMATICKÉ SCHOPNOSTI, PRÁCE S ČÍSLY
10. SCHOPNOST KOMUNIKACE, SLOVNÍ ZÁSOBA
PIX-IT = VZDĚLÁVACÍ
rozvíjí intelekt dětí v předškolním a školním věku
aktivně stimuluje 10 oblastí schopnosti myšlení
podporuje jemnou motoriku
stavebnice PIX-IT se využívá při akreditovaných školeních učitelů a tvoření pracovních listů pro MŠ a ZŠ
PIX-IT = KVALITNÍ
Pixit úkoly
z příjemného, bezpečného a zdravotně nezávadného potravinářského silikonu
splňuje veškeré nejnovější přísné normy EU pro hračky (EN71-1,2,3)
má atesty, které zaručují, že se jedná o bezftalátový výrobek
PIX-IT = ČESKÉ
PIX-IT byl celý vymyšlen v České republice
autoři celého projektu jsou Petra a Lukáš Kosinovi (Kosáčci)
poděkování autorů za příjemnou a inspirativní spolupráci patří Jitce a Václavu Fořtíkovým (tvůrcům publikací a aktivit pro bystré děti)
NÁVOD K PIX-IT
Děti si na herní desce z jednotlivých dílků staví obrázky dle jejich fantazie nebo plní úkoly dle přiložených karet.
Úkoly se mohou přizpůsobovat nadání dítěte od jednodušších až po složité.
Účelem stavění je, aby úkoly děti bavily a s jejich pomocí trénovaly své schopnosti a rozvíjely intelekt.
JEDNODUŠŠÍ VERZE = TRANSPARENTNÍ HRACÍ DESKA
- děti si dají pod transparentní (průhlednou) hrací desku kartu s úkolem a podle něj staví a plní úkol
SLOŽITĚJŠÍ VERZE = ZELENÁ HRACÍ DESKA
– děti si dají nad nebo vedle hrací desky kartu s úkolem a podle něj staví a plní úkol
SLOVO ODBORNÍKA K PIX-IT
Představa o „dobré hračce“ v sobě skrývá velký požadavek. Tím je rozvojový a stimulační efekt na dětský intelekt. Díky stavebnici PIX-IT můžete u dětí aktivně rozvíjet 10 oblastí schopností myšlení. PIX-IT je víc než jen stavebnice. Tento nový produkt je komplexní podnětový materiál, který vám vedle příjemného a tvůrčího prostoru pro vaše děti přináší návody a doporučení, jak s pomocí těchto jednoduchých a pestrobarevných dílků rozvíjet intelekt ve všech 10 oblastech, které rozvíjet lze, a má to v předškolním a školním věku velmi zásadní význam.
V období od narození dítěte do vstupu do školy uběhne pouze několik let. Z hlediska vývoje člověka však jde o velmi zásadní období, které nás předurčí pro zbytek celého života. Víme totiž, že mozek dítěte se ve věku do 7 let utvoří z funkčního hlediska ze dvou třetin. Nejnovější znalosti z oblasti neurofyziologie (tedy stavby, struktury a principů fungování lidského mozku) ukazují, že právě předškolní období má stěžejní roli v utváření základních předpokladů pro budoucí učení, paměť, inteligenci a pozornost. Tyto vlastnosti děti v budoucnu předurčí k tomu, zda z nich budou významné společenské kapacity, nebo jen „řadoví pracovníci“.
Vše tedy závisí na našem úsilí děti v tomto křehkém a nelehkém vývojovém období dostatečně podporovat a s vědomím svých možností a svého vlivu adekvátně rozvíjet. Je zapotřebí, abychom rozvíjeli nadání dětí a vědomě posunovali jejich hranice a možnosti kupředu. Pevně věřím, že s pomocí PIX-IT to pro nás všechny bude o kousíček jednodušší. Přeji vám s touto neobvyklou a zajímavou stavebnicí hodně zábavy a přemýšlení.
PhDr. Jitka Fořtíková, Ph.D.
ředitelka Centra nadání, odborný garant metody Mensa NTC systém učení pro Českou republiku
Zatím nebylo nalezeno žádné hodnocení