Kvalita vždy na prvním místě
Prodáváme jen to, co bychom koupili i našim dětem. Sortiment, který neprojde našimi přísnými měřítky na kvalitu, do nabídky nezařazujeme.
1. Pokud zjistíte, že zásilka byla cestou poškozena, není nutné odmítnout převzetí zásilky ani zboží před převzetím kontrolovat. Přepravci podepisujete převzetí a při této příležitosti připojte, prosím, ke svému podpisu poznámku, že přebíráte balík s výhradou z důvodu poškození krabice. Zásilku převezměte, zkontrolujte následně její obsah a pokud něco chybí nebo je poškozené, nahlašte, prosím, tuto skutečnost obratem na michala.loudinova@dracek.cz nebo telefonicky na 775 247 296, pokud možno do 24h od převzetí zásilky. Pro reklamační řízení u poškozené zásilky prosím uchovejte kromě poškozeného zboží i poškozený obal, ve kterém bylo zboží přepraveno, včetně výplně v zásilce (bublina, proložky atd.). Pokud možno vše fotograficky zdokumentujte. Pokud nemáte možnost škodu vyfotit, udělá to přepravní služba, ale musíte pro jejich kontrolu zachovat všechny přepravní obaly, které si u vás vyzvednou, včetně poškozeného zboží. Bez fotografie poškozeného obalu a způsobu balení neuzná přepravce reklamaci na poškození zásilky při přepravě. Předem děkujeme za součinnost při nahlášení poškození dodaného zboží přepravní službě.
2. Pokud zjistíte jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, ihned nás o této skutečnosti informujte. Kontrolou evidence našeho skladu jednoduše zjistíme, zda se zboží ztratilo cestou nebo zda vznikla chyba při expedici a zjednáme obratem nápravu.
4. Vznikne-li na zboží v záruční době reklamovatelná vada, kontaktujte nás, prosím, předem telefonicky nebo emailem. Každou vadu individuálně posoudíme a domluvíme se, jak dále postupovat. Někdy stačí na vyřešení vady zaslání náhradního dílu bez nutnosti vracet zboží nám nebo dodavateli. Některé reklamace lze vyřešit i zasláním fotografií vady, bez nutnosti zasílat zboží zpět. Vždy se snažíme minimalizovat časové i finanční náklady spojené s vyřízením Vaší reklamace, umožněte nám toto, prosím, tím, že nás kontaktujete dříve, než vadné zboží pošlete zpět. Zavolat nebo napsat lze na jakýkoli z našich kontaktů, prioritně na michala.loudinova@dracek.cz nebo telefon 775 247 296.
5. V případě nutnosti zboží poslat na opravu, Vám zašleme adresu, kam vadný výrobek vrátit, většinou bývá nejrychlejší zaslat přímo výrobci. O konkrétním postupu se vždy domluvte individuálně před vrácením zboží. Celý proces reklamace a komunikaci s výrobcem zajišťuje prodávající. Zboží můžete samozřejmě vrátit i přímo na naší prodejnu na adresu Dráček.cz, Pod Kotlaskou 3, 18000 Praha 8. Pokud budete vracet na jakoukoli adresu, zásilka musí kromě reklamovaného zboží obsahovat i popis vzniklé vady a doklad o koupi (dostačující je kopie faktury, na kterou rukou dopište stručný popis závady, nevyžadujeme žádný formální reklamační dopis). Pouhá krabice nebo obálka obsahující jen vrácené nebo reklamované zboží bez jakéhokoli komentáře a informace o odesílateli dostačující není. Nemáme pak možnost, jak identifiovat odesílajícího. Takovéto reklamace nebudou z naší strany řešeny do té doby, než bude dodána kopie faktury nebo jiné potvrzení vašeho nákupu u nás s popisem závady. V případě ztráty nákupního dokladu připojte, prosím, do popisu co nejvíce informací o objednávce - přibližná doba objednání, číslo objednávky, jméno a adresa uvedená v objednávce atd. Doklad o koupi následně dohledáme v naší elektronické evidenci. K reklamaci nám postačí i emailové potvrzení vaší objednávky v našem eshopu.
5. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Na zboží je poskytována záruka v délce 24 kalendářních měsíců od data převzetí zboží, pokud není uvedeno jinak (některé výrobky mají delší záruku, dle popisu zboží přímo na eshopu). Pokud dojde k vadě zboží v záruční době, máte nárok na bezplatné odstranění vady zboží. V případě, že bude vada zboží neodstranitelná (závada neopravitelná) a nebude možné nahradit stejným novým výrobkem, vrátíme Vám kupní cenu zboží. V případě neopravitelné závady umožňujeme i výměnu za jakékoli jiné zboží z našeho eshopu dle výběru zákazníka, pokud toto zákazník upřednostní před vrácením peněz.
6. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat emailem nebo telefonicky. Podmínkou pro běh těchto lhůt je, že spotřebitel k vyřízení reklamace poskytl prodávajícímu požadovanou potřebnou součinnost, tedy zejména, že umožnil prodávajícímu přezkoumat reklamovaný výrobek. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
7. V případě, že reklamovatelná závada vznikne na školním batohu nebo aktovce a přinesete zboží k reklamaci přímo na naší prodejnu, rádi Vám po dobu reklamace bezplatně zapůjčíme náhradní školní tašku.
8. Jsme si plně vědomi, že nutnost reklamovat zboží vždy omezuje používání zakoupeného zboží a nese časové náklady, které zákazník musí vynaložit na vyřízení reklamace. Reklamace se snažíme vždy vyřizovat s ohledem na Váš čas a snažíme se minimalizovat dobu jejího vyřízení. 30 denní lhůtu potřebujeme k vyřízení reklamace jen ve výjimečných případech, 95% u nás uplatěných reklamací vyřizujeme do jednoho týdne. Pokud to povaha závady umožňuje nebo byla li závada zjištěna krátce po koupi zboží, vyřizujeme reklamaci většinou obratem výměnou za nové zboží. I z tohoto důvodu uvítáme, pokud nás o svém záměru reklamovat dodané zboží předem informujete. Jsme schopni často na dálku posoudit, zda bude možná okamžitá výměna za nové zboží a toto rádi připravíme na výměnu už v době uplatnění Vaší reklamace, pokud nám o problému dáte vědět předem telefonicky nebo emailem. Předem děkujeme za Váš čas, který musíte věnovat případné nutnosti reklamovat u nás zakoupené zboží. Uděláme maximum proto, aby vše proběhlo rychle a ke spokojenosti zákazníka.
Prodáváme jen to, co bychom koupili i našim dětem. Sortiment, který neprojde našimi přísnými měřítky na kvalitu, do nabídky nezařazujeme.
Děláme naši práci poctivě a rádi a doufáme, že je to znát. Osobní přístup ke každému zákazníkovi je základem našeho podnikání. Jsme rodiče dvou úžasných dětí, a i proto víme, co potěší ty Vaše.
Skladem máme stovky batohů a aktovek mnoha značek a víme o nich úplně vše. Neztrácejte čas výběrem na internetu, přijďte rovnou za námi, poradíme Vám ten nejlepší školní batoh či školní aktovku pro Vašeho školáka. Máte to k nám daleko? Zavolejte, napište, poradíme i na dálku.
Objednávky obsahující jen skladové položky expedujeme i v den objednávky, ostatní dle dodací lhůty uvedené na eshopu
Pokud to povaha vady umožňuje (zjevná neopravitelnost výrobku), reklamaci vyřídíme i na základě pouhého zaslání fotografií a výměny zboží kus za kus. Vždy se snažíme šetřit Váš čas a peníze.
a proto budou vždy v našem sortimentu zaujímat přednostní místo