Reklamace

1. Pokud zjistíte, že zásilka byla cestou poškozena, není nutné odmítnout převzetí zásilky ani zboží před převzetím kontrolovat. Přepravci podepisujete převzetí a při této příležitosti připojte, prosím, ke svému podpisu poznámku, že přebíráte balík s výhradou z důvodu poškození krabice. Zásilku převezměte, zkontrolujte následně její obsah a pokud něco chybí nebo je poškozené, nahlašte, prosím, tuto skutečnost obratem na michala.loudinova@dracek.cz nebo telefonicky na 775 247 296, pokud možno do 24h od převzetí zásilky. Pro reklamační řízení u poškozené zásilky prosím uchovejte kromě poškozeného zboží i poškozený obal, ve kterém bylo zboží přepraveno, včetně výplně v zásilce (bublina, proložky atd.). Pokud možno vše fotograficky zdokumentujte. Pokud nemáte možnost škodu vyfotit, udělá to přepravní služba, ale musíte pro jejich kontrolu zachovat všechny přepravní obaly, které si u vás vyzvednou, včetně poškozeného zboží. Bez fotografie poškozeného obalu a způsobu balení neuzná přepravce reklamaci na poškození zásilky při přepravě. Předem děkujeme za součinnost při nahlášení poškození dodaného zboží přepravní službě.

 2. Pokud zjistíte jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, ihned nás o této skutečnosti informujte. Kontrolou evidence našeho skladu jednoduše zjistíme, zda se zboží ztratilo cestou nebo zda vznikla chyba při expedici a zjednáme obratem nápravu.

4. Vznikne-li na zboží v záruční době reklamovatelná vada, kontaktujte nás, prosím, předem telefonicky nebo emailem. Každou vadu individuálně posoudíme a domluvíme se, jak dále postupovat. Někdy stačí na vyřešení vady zaslání náhradního dílu bez nutnosti vracet zboží nám nebo dodavateli. Některé reklamace lze vyřešit i zasláním fotografií vady, bez nutnosti zasílat zboží zpět. Vždy se snažíme minimalizovat časové i finanční náklady spojené s vyřízením Vaší reklamace, umožněte nám toto, prosím, tím, že nás kontaktujete dříve, než vadné zboží pošlete zpět. Zavolat nebo napsat lze na jakýkoli z našich kontaktů, prioritně na   michala.loudinova@dracek.cz nebo telefon 775 247 296.

5.  V případě nutnosti zboží poslat na opravu, Vám zašleme  adresu, kam vadný výrobek vrátit, většinou bývá nejrychlejší zaslat přímo výrobci. O konkrétním postupu se vždy domluvte individuálně před vrácením zboží. Celý proces reklamace a komunikaci s výrobcem zajišťuje prodávající. Zboží můžete samozřejmě vrátit i přímo na naší prodejnu na adresu Dráček.cz, Pod Kotlaskou 3, 18000 Praha 8. Pokud budete vracet na jakoukoli adresu, zásilka musí kromě reklamovaného zboží obsahovat i popis vzniklé vady a doklad o koupi (dostačující je kopie faktury, na kterou rukou dopište stručný popis závady, nevyžadujeme žádný formální reklamační dopis). Pouhá krabice nebo obálka obsahující jen vrácené nebo reklamované zboží bez jakéhokoli komentáře a informace o odesílateli dostačující není. Nemáme pak možnost, jak identifiovat odesílajícího. Takovéto reklamace nebudou z naší strany řešeny do té doby, než bude dodána kopie faktury nebo jiné potvrzení vašeho nákupu u nás s popisem závady. V případě ztráty nákupního dokladu připojte, prosím, do popisu co nejvíce informací o objednávce - přibližná doba objednání, číslo objednávky, jméno a adresa uvedená v objednávce atd. Doklad o koupi následně dohledáme v naší elektronické evidenci. K reklamaci nám postačí i emailové potvrzení vaší objednávky v našem eshopu.

5. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Na zboží je poskytována záruka v délce 24 kalendářních měsíců od data převzetí zboží, pokud není uvedeno jinak (některé výrobky mají delší záruku, dle popisu zboží přímo na eshopu). Pokud dojde k vadě zboží v záruční době, máte nárok na bezplatné odstranění vady zboží. V případě, že bude vada zboží neodstranitelná (závada neopravitelná) a nebude možné nahradit stejným novým výrobkem, vrátíme Vám kupní cenu zboží. V případě neopravitelné závady umožňujeme i výměnu za jakékoli jiné zboží z našeho eshopu dle výběru zákazníka, pokud toto zákazník upřednostní před vrácením peněz.

6. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat emailem nebo telefonicky. Podmínkou pro běh těchto lhůt je, že spotřebitel k vyřízení reklamace poskytl prodávajícímu požadovanou potřebnou součinnost, tedy zejména, že umožnil prodávajícímu přezkoumat reklamovaný výrobek. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

7. V případě, že reklamovatelná závada vznikne na školním batohu nebo aktovce a  přinesete zboží k reklamaci přímo na naší prodejnu, rádi Vám po dobu reklamace bezplatně zapůjčíme náhradní školní tašku. 

8. Jsme si plně vědomi, že nutnost reklamovat zboží vždy omezuje používání zakoupeného zboží a nese časové náklady, které zákazník musí vynaložit na vyřízení reklamace. Reklamace se snažíme vždy vyřizovat s ohledem na Váš čas a snažíme se minimalizovat dobu jejího vyřízení. 30 denní lhůtu potřebujeme k vyřízení reklamace jen ve výjimečných případech, 95% u nás uplatěných reklamací vyřizujeme do jednoho týdne. Pokud to povaha závady umožňuje nebo byla li závada zjištěna krátce po koupi zboží, vyřizujeme reklamaci většinou obratem výměnou za nové zboží. I z tohoto důvodu uvítáme, pokud nás o svém záměru reklamovat dodané zboží předem informujete. Jsme schopni často na dálku posoudit, zda bude možná okamžitá výměna za nové zboží a toto rádi připravíme na výměnu už v době uplatnění Vaší reklamace, pokud nám o problému dáte vědět předem telefonicky nebo emailem. Předem děkujeme za Váš čas, který musíte věnovat případné nutnosti reklamovat u nás zakoupené zboží. Uděláme maximum proto, aby vše proběhlo rychle a ke spokojenosti zákazníka.  

Načítám, prosím vydržte...

Nastavení souhlasu s personalizací

S vaším souhlasem můžeme níže uvedené informace užívat k dále uvedeným účelům nebo je sdílet s vybranými partnery. Pro jednotlivé účely (typy zpracování) můžete upravit své nastavení a svou volbu potvrdit tlačítkem „Uložit nastavení“:

Vždy aktivní

Nezbytné soubory cookies

Jedná se o technické soubory, které jsou nezbytné ke správnému chování našich webových stránek a všech jejich funkcí. Používají se mimo jiné k ukládání produktů v nákupním košíku, zobrazování produktů na přání, ovládání filtrů, osobního nastavení a také nastavení souhlasu s uživáním cookies. Pro tyto cookies není zapotřebí Váš souhlas a není možné jej ani odebrat.

Analytické soubory cookies

Počítají návštěvnost webu a sběrem anonymních statistik umožňují provozovateli lépe pochopit své návštěvníky a stránky tak neustále vylepšovat.

Marketingové soubory cookies

Shromažďují informace pro lepší přizpůsobení reklamy vašim zájmům, a to na těchto webových stránkách i mimo ně.

Nastavení souhlasu s personalizací

Abychom vám usnadnili procházení stránek, nabídli přizpůsobený obsah nebo reklamu a mohli anonymně analyzovat návštěvnost, využíváme soubory cookies, které sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzu. Jejich nastavení upravíte odkazem "Upravit nastavení" a kdykoliv jej můžete změnit v patičce webu. Podrobnější informace najdete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.