Doprava

Osobní odběr – ZDARMA

Svou objednávku si můžete vyzvednout na naší pobočce, kterou najdete na adrese:  Pod Kotlaskou 558/3, 180 00 Praha 8.  Podívejte se, jak se k nám dostanete. Osobní odběr na pobočce je nadále BEZ POPLATKU a je nezávazný. Pokud učiníte objednávku a zboží se Vám při převzetí nebude líbit, nemusíte si ji odnést. Objednávku v takovém případě stornujeme.

Informaci o tom, že je Vaše zboží připraveno k vyzvednutí, se dozvíte e-mailem. Pokud objednáte zboží, které je na e-shopu vedené jako skladem, můžete si pro něj přijet krátce po odeslání objednávky. Pokud použijete tlačítko REZERVACE NA PRODEJNĚ, nachystáme zboží do 30 minut od objednání. Otevírací hodiny se dozvíte v sekci prodejna

Kartou je možné zaplatit na eshopu při dokončování Vaší objednávky nebo na prodejně přes platební terminál

 

Objednávky na území ČR nad 1501 Kč – přepravíme ZDARMA přepravní službou GLS.

POZOR: Přeprava prostřednictvím PPL je vždy zpoplatněna a to z důvodu výrazného zdražení přepravy ze strany PPL

 

Pokud Vaše objednávka přesáhne 1501 Kč, poštovné neplatíte, je ale nutné zvolit přepravní službu GLS. Účtujeme pouze doběrečné ve výši 40Kč, pokud platíte na dobírku, V případě platby předem na účet nejsou žádné poplatky. V případě, že zvolítě pro přepravu společnost PPL, je dopravné vždy účtováno. 

PPL - expresní zásilková služba

PPL doručuje zásilky následující pracovní den po odeslání. Od nás dostanete email s číslem zásilky v den odeslání zboží, tedy jeden pracovní den před doručením. Přepravce Vás bude v den doručování zásilky kontaktovat většinou v ranních hodinách a domluví si s Vámi přibližné časové pásmo. Nemusíte čekat na doručení celý den doma, vždy je možné domluvit si takový termín, který bude vyhovovat Vám i řidiči. Mějte na paměti, že nemáte povinnost být doma v den, který určí řidič, je možné si s řidičem domluvit jiný pracovní den, pokud Vám nevyhovuje první doručovací termín. Také máte možnost požádat řidiče o změnu doručovací adresy např. do práce. Pokud se tato nachází ve stejném městě, jako adresa na etiketě, může doručit řidič hned ten samý den nebo se můžete domluvit na doručení v jiný den. Maximální doba pro uložení a následné opětovné doručování zásilek je 10 dní (včetně víkendů a svátků), musíte se tedy vejít do tohoto limitu, jinak se zásilka vrací zpět k nám a bude Vám účtováno přepravné za marné doručení. Pokud odjíždíte např. na delší dovolenou, dejte nám, prosím, vědět termín vaší nepřítomnosti, přizpůsobíme tomu odeslání zásilky. Již odeslanou zásilku můžeme též přesměrovat na jinou adresu, kde bude moci zásilku někdo převzít. Za přesměrování se nic navíc neúčtuje, za vrácenou zásilku ano.

 Ve vybraných městech můžete požádat o večerní dopravu zboží od 17 – 21 hod.

V ostatních lokalitách doručuje PPL každý pracovní den mezi 8 – 18 hod.

 Doprava PPL ceník:

Platba předem (bankovním převodem) 99 Kč
Platba na dobírku (hotově řidiči PPL) 139 Kč
Platba kartou: 99 Kč - z důvodu EET dočasně pozastaveno

PPL sobotní doručování: zásilky odeslané v pátek doručuje společnost PPL v sobotu. Pokud si nepřejete sobotní doručování, napište nám prosím toto do poznámky v objednávce, děkujeme.


Přepravné je účtováno vždy u jakékokoli výše objednávky. Pokud chcete využít přepravy zdarma od částky 1501Kč, volte prosím GLS!

 

Doprava GLS ceník:

Platba předem (bankovním převodem) 99 Kč
Platba na dobírku (hotově řidiči PPL) 139Kč
Platba kartou: 99 Kč-  dočasně pozastaveno

Objednávka nad 1 501 Kč:  přepravné 0Kč, doběrečné 40Kč, platba na účet 0 Kč

Doprava na Slovensko

K zasílání na Slovensko používáme služeb GLS a zasíláme na dobírku nebo lze platit převodem na náš účet. GLS doručí kamkoli na Slovensko za 48h, do Bratislavy většinou do druhého dne od odeslání. Dopravné na Slovensko je 249Kč včetně doběrečného 199 Kč při platbě předem. Cena za dopravné je konečná. Dobírka je od zákazníka vybrána v EUR v kurzu FIO devizy nákup v den expedice objednávky. 

Při platbě převodem použijte prosím následující platební údaje:

IBAN: CZ6020100000002200818041

BIC kód/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Tyto platební údaje platí pro platby ze Slovenska, které jsou bez poplatků za předpokladu, že je převod zadaný jako SEPA platba v EUR. Nedeklarujte, prosím,  platbu v CZK či jiné měně, jinak banka účtuje velmi vysoké poplatky za odchozí i příchozí platbu. Budeme Vás kontaktovat ohledně přepočtu měny dle aktuálního kurzu, nezasílejte platbu bez konzultace s námi.  Při platbě z jiného zahraničního účtu nás prosím kontaktujte předem ohledně přepočtu do CZK a dalších poplatků.

Při objednávce nad 3000Kč účtujeme na Slovensko snížené dopravné ve výši 149 Kč. Při platbě předem na účet pak pouhých 99Kč. 

Objednávka do 3000 Kč dobírka  - 249 Kč

Objednávka do 3000 Kč platba na účet - 199Kč


Objednávka v hodnotě 3000 Kč a více dobírka - 149 Kč

Objednávka v hodnotě 3000 Kč a více platba předem - 99Kč

Výjimkou v dopravě na Slovensko jsou nadrozměrné zásilky, které nelze poslat přepravou GLS. V případě zájmu o takovéto zboží se počítá přepravné individuálně dle váhy, rozměrnosti zásilky a dle místa doručení. Toto se týká především dřevěných kuchyněk s kódy MAxxxxx a hracích molitanových sestav.  

Doprava do zahraničí - mimo Slovensko

Dle individální dohody zašleme Vaši objednávku do zahraničí. Platba je možná pouze předem na náš bankovní účet. Poštovné kalkulujeme po učinění objednávky individuálně podle váhy zásilky a místa dodání.

Individuální přístup - rádi Vám vyhovíme

Pokud máte jakékoli speciální přání ohledně dopravy, kupujete dárek na poslední chvíli a potřebujete ho mít doma co nejdříve, zavolejte nám, napište nám, vložte poznámku o termínu doručení do své objednávky. Zařídíme, co bude v našich silách, vyexpedujeme takové objednávky přednostně. Naším hlavním cílem je, aby se k Vám objednané zboží dostalo co nejdříve!

Vrácená dobírka

Objednávku lze stornovat kdykoli do okamžiku její expedice. V případě, že nemáte o objednané zboží z jakéhokoli důvodu již zájem, volejte prosím obratem na telefon 777/ 247 296 nebo 775/ 247 296 a objednávka bude ihned zrušena. V případě, že zásilka nebyla předána přepravci ,neúčtujeme žádné poplatky. Pokud bylo zboží již expedováno a předáno přepravci, lze objednávku zrušit pouze při současné úhradě nákladů spojených  s expedováním a přepravou. Pokud jste objednávku nezrušili a nebylo Vám její zrušení písemně nebo telefonicky potvrzeno, považuje se Vaše objednávka za platnou. Pokud i přesto nebude zásilka s objednaným zbožím na místě dodání převzata a bude vrácena zpět na naší adresu, jsme oprávěni na adresátovi požadovat úhradu takto vzniklých nákladů. V tomto případě účtujeme paušální částku 150Kč . Jakmile jakákoli přepravní služba převezme zásilku k přepravě, jsou nám účtovány náklady stejné, jako kdyby byla zásilka doručena a nemůžeme ani nechceme hradit přepravné za neodpovědné zákazníky, kteří si zboží objednají a toto nepřevezmou. Neuhrazení expedičních nákladů u nepřevzatých dobírek bude podstoupeno k soudnímu vymáhání.

 K tomuto postupu jsme se rozhodli z důvodu, že považujeme za velice neseriozní učinit objednávku a dobírku následně bez jakéhokoli bližšího vysvětlení nepřevzít. Kromě nákladů na přepravu přicházíme i o čas, který bychom raději věnovali našim zákazníkům. Pokud musíte nečekaně odjet z místa bydliště, prosím o neprodlené informování naší firmy. Expedici lze vždy odložit nebo v případě již expedované zásilky přesměrovat dodání na jinou adresu i jiného adresáta. Zásilku může převzít také kdokoli další v místě bydliště. Před účtováním paušálního poplatku za vrácenou dobírku vždy zjišťujeme, zda k vrácení zásilky nedošlo chybou přepravce a pokud se tak stane, je zásilka bezplatně znovu odeslána na adresu zákazníka.

 

 Poškození zboží při přepravě, chybně dodané zboží

 Zboží, které od nás obdržíte, prosím obratem zkontrolujte. Reklamace na chybně dodané zboží nebo poškození při přepravě je možné akceptovat jenom do 24h od převzetí zásilky.

 

© 2017 Všechna práva vyhrazena, Dráček.cz Vytvořilo Foreveryone